مدیرعامل تیم فوتبال نود ارومیه گفت: در فرهنگ تماشاگران ارومیه توهین هیچ جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، یحیی بهاری اظهار کرد: پس از بازی 90 ارومیه و شهرداری‌تبریز که با برد ارومیه همراه بود، شهرداری تبریز، ارومیه‌ای‌ها را متهم به توهین به زنوزی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز کرد در حالیکه فرهنگ بالای مردم این شهر، اجازه توهین به«زنوزی» را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: آنان برای توجیه باخت خود در این بازی حساس، دنبال جوسازی بوده و این‌طور وانمود کردند که در ارومیه از سوی تماشاگران و کادرفنی، به زنوزی توهین شده در حالیکه با توجه به شرایط رو به رشد 90 ارومیه در نیم فصل دوم، بازی روان و یک‌طرفه ارائه شد و خوشبختانه با تشویق هواداران پرشور ارومیه‌ای همراه بود.

مدیر تیم فوتبال 90 ارومیه افزود: در این دیدار نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس نیز که تاثیر فراوانی در انتقال تیم فوتبال 90 به ارومیه داشت به‌عنوان تماشاگر حضور داشت و خوشبختانه تیم توانست با نتیجه چهار بر یک، تیم حریف را شکست دهد.

وی بیان کرد: متاسفانه پس از باخت تیم شهرداری مقابل تیم نود ارومیه، کادر فنی و بازیکنان این تیم به‌جای اینکه اخلاق حرفه‌ای را رعایت کرده و به نتیجه بازی احترام بگذارند، دنبال هوچی‌گری رفته تا بتوانند برد تیم 90 ارومیه را کم‎‌رنگ جلوه کرده و ارزش کار را به خیال خود کاهش و خود را پشت این باخت سنگین گم کنند. بنابراین در این شرایط، برخی موارد دور از اخلاق و کذب را مطرح کرده و توهین عوامل باشگاه و هواداران ارومیه به زنوزی را پیش کشیدند در حالیکه هیچ حرفی از وی به میان نیامده است.

مدیر تیم فوتبال 90 ارومیه با تاکید بر اینکه زنوزی فردی خیر و نیکوکار و یک مدیر اقتصادی است که به ورزش آذربایجان خدمات فراوانی ارائه داده، افزود: بی‌شک خدماتی که وی به ورزش ارائه داده بر کسی پوشیده نیست و هیچ‌کسی در هر اسم و جایگاهی، حق توهین به وی را ندارد و مردم ارومیه همواره قدردانش هستند.

وی اظهار کرد: زنوزی همواره روزهای سخت کنار تیم 90 ارومیه بوده و به صورت مادی و معنوی به تیم کمک کرد و حتی با اختصاص دادن پرواز به‌صورت چارتر و نیم‌بها، لطفش را شامل حال باشگاه کرد و امید است تیم 90 نیز با نتایج درخشان خود گوشه‌ای از زحمات وی را جبران کند.

بهاری با تاکید بر اینکه هواداران ارومیه مردمانی قدرشناس هستند، گفت: این در حالی است که عده‌ای دنبال حاشیه بوده و نباید بیش از این اخلاق را زیر پا گذارند.

وی افزود: هفته‌های نخست بازی‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور، بسیاری بر این تصور بودند که تیم 90 ارومیه به‌زودی منحل شده اما با حمایت‌های قاضی‌پور و زنوزی، شاهد نتایج بسیار مطلوب تیم بوده که نشان از استعداد و ظرفیت فوتبال ارومیه است و امیدواریم با حفظ این تیم در مسابقات لیگ دسته یک، با برنامه‌ریزی‌های مناسب برای فصل آینده، شاهد بازی‌های درخشان‌تری در لیگ باشیم تا هواداران پرشور ارومیه‌ای را خوشحال کنیم.

این مدیر فوتبالی با اشاره به اینکه بازی آینده تیم 90 ارومیه روز چهارشنبه با اکسین البرز در کرج است، اظهار کرد: این تیم جزو رده‌های بالای جدول بوده اما با تدبیر وحید بیاتلو که قرارداد خود را به مدت یک‌سال دیگر با تیم 90 تمدید کرد، امیدواریم بازی‌های خوبی ارائه دهیم چون این تیم بارها نشان داده در مواجهه با تیم‌های بزرگ هیچ ترسی نداشته و با قدرت بازی می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.