به گزارش ایرنا، بخشدار خلیفان روز دوشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفـت: این طرح ها شامل یک باب خانه بهداشت روستایی، یک طرح آبرسانی و طرح های خدمات شهری است.
علی بیژن فر افزود: خانه بهداشت روستای کله گاوی از توابع شهر خلیفان مهاباد با مساحت 112 متر مربع با یک میلیارد و 135 میلیون ریال هزینه از محل اعتبارات استانی احداث شده است.
وی اضافه کرد: با افتتاح این طرح بیش از 400 نفر در قالب 150 خانوار از خدمات بهداشتی و درمانی مناسب بهره مند شدند.
بیژن فر گفت: برای اجرای شبکه آبرسانی روستای کله گاوی نیز که عملیات اجرایی آن از سال 1391 شروع شده است، 2 میلیارد ریال هزینه شده است.
بخشدار خلیفان اظهار داشت: همزمان با افتتاح این پروژه ها، طرح های خدمات شهری نیز توسط شهرداری خلیفان در 25 روستای این شهر با بیش از سه میلیارد ریال هزینه شامل افتتاح پل، دیوار ساحلی، جدول گذاری و هدایت آب های سطحی و پسماند به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، همزمان با دهه مبارک فجر 61 طرح در زمینه های مختلف عمرانی و خدماتی در سطح مهاباد با یکهزار و 130 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
12 تا 22 بهمن ماه به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی ایران به نام ایام الله دهه فجر نامگذاری شده است و امسال جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب در سراسر کشور برگزار می شود.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.