معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: باید از ظرفیت مغفول مانده فاینانس ها در توسعه استان بهره برد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سیدرضا حسینی پیش از ظهر امروز در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان استفاده حداکثری از ظرفیت فاینانس های خارجی را از جمله مواردی برشمرد که در توسعه استان تاثیر فراوانی دارد و تصریح کرد: آذربایجان غربی تاکنون استفاده موثری از این ظرفیت ها نداشته است و در مقطع کنونی نیز علی رغم مشکلات تحریمی در حوزه بانکی و پولی بین المللی میتوان با استفاده از پتانسیل های خط فاینانس چین گام های موثری در پیشبرد پروژه های استان برداشت.
وی با بیان اینکه ایجاد فضای مساعد برای سرمایه گذاران بخش خصوصی از ملزومات ارتقاء شاخص های توسعه استان است افزود: ارقام حاصله از درامدهای مالیاتی استان گویای این امر است که فضای بسیار مطلوبی در سطح استان برای سرمایه گذاری حاکم است و باید از این ظرفیت ها نهایت استفاده را برد.
سپاه امنیت سرمایه گذاری ها در استان را کاملا تضمین می کند.
سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در ادامه این جلسه با تاکید براینکه برچسب امنیتی بودن از استان باید برداشته شود تصریح کرد: براساس مدارک و معیارها امروز ضریب امنیت در آذربایجان غربی به مراتب از استان تهران بالاتر است و سپاه و نیروهای امنیتی استان امنیت سرمایه گذاری ها را حتی در مرزی ترین نقطه استان تضمین می کند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.