منصور احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فیلم 6 دقیقه ای این کارگردان که درباره قهوه خانه ای در یکی از روستاهای بوکان است، تا 2 ماه آینده در شهر لندن اکران می شود.
وی با اشاره به اینکه این قهوه خانه مملو از عکس و خاطرهای راننده های بین جادە‌ای است، اظهار داشت: این فیلم توسط تیمور قادری فیلمبرداری شد و محمدرضا میناپور تدوین گری و صداگذاری و «هاوار رحیمی» صدابردای آن را بر عهده داشتند.
احمدی بیان کرد: این اثر پیش از این نیز برنده جایزه بهترین فیلم مستند کوتاه از هجدهمین دوره جشنواره بین المللی «لوکانیای ایتالیا»، بهترین فیلم مستند کوتاه CSFF آمریکا، بهترین فیلم مستند کوتاه فیلادلفیای آمریکا و همچنین برگزیده بیش از 15 جشنواره ملی و بین المللی دیگر شده است.
به گزارش ایرنا، جشنواره فیلم «ادونچر تراول» انگلستان با موضوع سفر، توریسم و گردشگری هر سال به میزبانی شهر لندن برگزار می شود.
زانیار محمدی نکو متولد سال 1372 بوکان است که کارشناس و دبیر تربیت بدنی است؛ وی فعالیت سینمایی خود را با فیلم کوتاه «شبیه یک زنده» در سال 1392 آغاز کرد و با ساخت فیلم های مستند «در کنار من» و فیلم کوتاە داستانی «خاطرات گِلی من» هم اکنون یکی از پرافتخار‌ترین و موفق‌ترین فیلمسازان جوان کشور به شمار می‌رود.
فیلم کوتاه «خاطرات گِلی من» که سال گذشته /1396/ در جشنوارەی بین المللی کاراگیل /kargil/ هندوستان برگزیده شده بود، امسال نیز پس از جشنواره فیلم ونکوور /Vancouver/ کانادا به هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم /MICE/ اسپانیا راه یافت.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.