جمشید سیدپور روز دوشنبه در بازدید از عملیات اجرایی خط انتقال تامین آب روستای بادکی افزود: یکی از مناطقی که درصدد هستیم انشعابات غیرمجاز آن را ساماندهی کنیم، منطقه انتهایی کوهنورد و روستای بادکی است.
وی اظهار داشت: منطقه کوهنورد و بادکی بخش مهمی از شهر ارومیه است و برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه آب و فاضلاب توجه ویژه ای به این مناطق کم برخوردار با وجود محدودیت های مالی داریم.
وی ادامه داد: با پیگیری های کارشناسان واحد فنی و بهره برداری امور آب و فاضلاب ارومیه اقدامات لازم جهت اخذ مجوزهای مربوط و طراحی خط انتقال تامین آب روستای بادکی جهت رفع مشکل فشار آب انجام شده است و امروز شاهد اجرای موفقیت آمیز خط انتقال تامین آب در این منطقه هستیم.
مدیر امور آب و فاضلاب ارومیه گفت: آزادسازی مسیر ویژه جهت انتقال آب از مخزن عباس آباد و ایجاد لوپ ضروری است و شورای اسلامی روستای بادکی باید پیگیر آزادسازی معبر از طریق شهرداری باشد.
سیدپور افزود: مرکز استان، پیشرفته ترین شهر استان در حوزه زیرساخت های آب و فاضلاب به شمار می رود ولی یکی از مهمترین مشکلات آن، فرسوده بودن خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب است که در صدد هستیم با سرعت بیشتر این فرسودگی ها را بهبود ببخشیم.
به گزارش ایرنا، 100 درصد جمعیت شهری ارومیه تحت پوشش خدمات آب بوده و افزون بر 75 درصد نیز تحت پوشش خدمات فاضلاب است.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.