فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: اصناف وبازاریان از پایه های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بودند.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سردار حبیب شهسواری در همایش اتحادیه های صنفی و اعضای هیأت نظارت بر اصناف استان که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ارومیه برگزارشد افزود: اصناف و بازاریان درطول ٨سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا کردند و یکی از پایه های اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بوده اند.
وی بااشاره به اینکه بازاریان قدیم به دینداری،‌مردم داری و انصاف مشهور بوده اند تصریح کرد: درشرایط کنونی باید اصناف وبازاریان با تاسی از گذشتگان بیش از پیش این ارزش ها را ادامه دهند.
وی باتاکید بر اینکه تاریخ و انقلاب ، نقش مهم بازاریان را در مبارزه باطاغوت و پیروزی انقلاب فراموش نخواهدکرد ا‌ظهارکرد: هرچند در شرایط حال در میان برخی اصناف عده ای با کم فروشی و گران فروشی مردم را نسبت به این قشر بدبین کرده اند ولی بازاریان مومن و ولایی باید همچون دهه های اول انقلاب پناهگاه مردم بوده و بیشتراز گذشته حافظ نظام باشند.
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی بااشاره به جنگ اقتصادی که دشمن علیه ملت ایران تحمیل کرده خاطرنشان کرد: درآستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی دشمن، دراین نقطه حساس با تحمیل جنگ های  نرم و اقتصادی درصدد براندازی نظام است.
وی ادامه داد:  ‌نقش بازاریان در شرایط حساس فعلی بسیار مهم بوده و با همدلی، همگرایی، ایجاد اشتغال و تلاش می توانند دشمن را که با توطئه جنگ اقتصادی وارد میدان شده را شکست دهند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.