ارسلان شکری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه 27 روستا از این تعداد در شهرستان ارومیه قرار دارد، افزود: کولاک در محور تکاب – ایرانخواه نیز ادامه دارد اما راهداران این محور را با برف روبی مداوم باز نگاه داشته اند.
وی اضافه کرد: طی 2 روز گذشته بارش برف و کولاک شدید شهرستان های مختلف آذربایجان غربی را فراگرفته است اما راهداران در طول این مدت در جاده ها حضور داشتند و علاوه بر کمک به مسافران، برای باز نگه داشتن راه ها نیز اهتمام کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی بیان کرد: در شرایط کنونی سرمای شدید هوا موجب لغزندگی جاده ها شده است و مردم علاوه بر اجتناب از سفرهای غیرضروری باید در صورت لزوم، ابزار و وسایل ایمنی را به همراه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.
به گزارش ایرنا، 520 دستگاه انواع خودرو راهداری در 68 راهدارخانه ثابت و سیار استان در محورهای ارتباطی و گردنه های برفگیر استان مستقر است.
امسال 19 دستگاه مکانیزه نمک پاش در 31 راهدارخانه ثابت استان نیز مستقر شده و با تلاش نیروهای راهداری مصالح مورد نیاز شامل شن و ماسه و نمک برای پخش در جاده ها و جلوگیری از یخبندان در محورهای ارتباطی به پایگاه های ثابت انتقال یافته است.
بارش برف طی 2 روز گذشته شمال و جنوب آذربایجان غربی را در بر گرفت.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.