به گزارش ایرنا حمزه بروجنی روز پنجشنبه در جلسه اخلاق مدیران ویژه روسای ستادی اداره کل و روسای زندان های آذربایجان غربی افزود: 25 نفر از مددجویان این نهاد در کنکور کارشناسی و هفت نفر در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شرکت کرده بودند و اکنون در حال تحصیل هستند.
وی اظهار داشت: برنامه های آموزش سواد آموزی در زندان های آذربایجان غربی به خوبی دنبال می شود و با وجود اینکه 60 نفر سهمیه سواد آموزی برای زندان ها تعریف شده بود، تاکنون 233 نفر در طرح سوادآموزی شرکت کرده و باسواد شده اند.
وی اضافه کرد: مجوز تاسیس مدرسه برای تعدادی از زندان های آذربایجان غربی دریافت شده است و امیدواریم به زودی شاهد راه اندازی این مدارس باشیم.
مدیرکل امور زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی آذربایجان غربی گفت: 127 عنوان برنامه فرهنگی، تربیتی و آموزشی در زندان های استان اجرا می شود که نشان دهنده عزم مجموعه زندان های استان در اصلاح رفتار و پرورش روحی مددجویان است.
«بروجنی» اظهار امیدواری کرد که اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان های استان روز به روز افزایش یابد.
به گزارش ایرنا، اجرای طرح های تربیتی، اصلاحی و آموزشی طی سال های اخیر در زندان های آذربایجان غربی رونق یافته و اقدامات بسیار خوبی در این خصوص انجام شده است.
سالانه صدها نفر از زندانیان در آذربایجان غربی، آموزش های مختلف دریافت می کنند.
8137/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.