به گزارش ایرنا، سلیمان مام عزیزی روز پنجشنبه در آیین هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش بوکان افزود: اولیای دانش آموزان بوکانی در سال تحصیلی جدید 10 میلیارد ریال به مدارس کمک کرده اند.
وی در خصوص درآمدهای حاصل از اجاره مکان های ورزشی مدارس این شهرستان اظهار داشت: سالن های ورزشی آموزش و پرورش که در خارج از نوبت مدارس به اجاره داده می شوند در سال جاری 940 میلیون ریال درآمدزایی داشته است.
وی ادامه داد: از منابع درآمد این سالن های ورزشی، یک زمین چمن مصنوعی در محوطه سالن سوم خرداد احداث شده و در اختیار دانش آموزان و دوستداران فوتبال قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در سطح مدارس بوکان، هفت سالن ورزشی وجود دارد که خارج از نوبت مدارس اجاره داده می شود.
مدیر آمورش و پرورش بوکان با بیان اینکه در سال جاری بوکان مقام نخست طرح کیفیت بخشی پایه اول کشور را نیز کسب کرده است، اضافه کرد: طرح کیفیت بخشی پایه اول در پنج محور اولیا، معلمان، دانش آموزان، مدیران مدارس و مدیران نواحی و مناطق اجرا و شهرستان بوکان از طرف وزارت آموزش و پرورش انتخاب شد.
بخشدار بوکان نیز در این مراسم گفت: شوراهای آموزش و پرورش بازوهای توانمند مجموعه آموزش و پروش هستند که کار آنها در قالب یک عبادت تعریف می شود.
محمد یزدان پناه ادامه داد: شوراهای آموزش و پرورش با رویکرد سیاسی و برنامه‌ریزی درست بازوهای توانمند نظام تعلیم و تربیت هستند تا این مجموعه‌ به شکل شایسته رو به جلو حرکت کنند.
وی بیان کرد: ارتقا و بهبود وضعیت علمی و تربیتی دانش آموزان یک ضرورت اساسی است که همواره باید مورد توجه ویژه مسوولان آموزش و پرورش قرار گیرد.
بخشدار مرکزی بوکان با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران افزود: انقلاب اسلامی ایران با زیرساخت های فرهنگی شکل گرفت و به وجود آمد به طوری که کارکرد فرهنگی انقلاب در حال حاضر در مناطق کم برخودار کشور نیز تاثیر خود را گذاشته است.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از اعضای شورای آموزش و پروش بوکان تجلیل شد.
بوکان دارای 4 هزار دانش آموز است که در مقاطع مختلف در حال تحصیل هستند.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.