به گزارش ایرنا، امام جمعه شاهین دژ در این دیدار که فرماندار جدید این شهرستان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند، شهدا را چشم و چراغ ملت و سند افتخار کشور عنوان کرد و اظهار داشت: داشته های کشور و انقلاب مرهون خون شهدا و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان است و با فداکاری های شهدا و خانواده های آنان کشور به مجد و عظمت رسیده است.
حجت الاسلام حسین فصیح نیا با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا وظیفه مسوولان است، افزود: آرامش و امنیتی که امروزه در کشور وجود دارد به پاس خون شهیدان حاصل شده و همگان باید قدردان آن باشند.
وی با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار و شهادت در جامعه اسلامی بیان کرد: خانواده‌های شهدا و جانبازان در اجرای فرامین الهی در جامعه اسلامی همواره پیشگام هستند.
فرماندار جدید شاهین دژ نیز در این دیدار گفت: حضور در جمع خانواده های معظم شهدا که حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، سعادتی برای ما مسوولان است و باید از وجود این خانواده های گرانقدر نهایت بهره را ببریم.
ایوب آذین پور با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، اظهار داشت: ما این گفته امام (ره) را که شهدا چشم و چراغ این ملت هستند، سرلوحه خود قرار داده‌ایم.
به گزارش ایرنا، شهیدان عسگر حاجت مند و مهرداد شیرزادی در عملیات کربلای 5 به مقام رفیع شهادت نایل شدند.
شاهین دژ با 92 هزار نفر جمعیت، 480 شهید را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
9903/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.