به گزارش ایرنا علی مکرمی شامگاه شنبه در آیین گرامیداشت روز پرستار با تبریک سالروز میلاد فرخنده حضرت زینب کبری (س) افزود: توفیق خدمت صادقانه به جامعه و تلاش شبانه روزی و بی منت برای التیام آلام بیماران لطف بزرگ خداوند متعال بوده و شامل حال پرستاران شده است.
وی بیان کرد: حضرت زینب (س) به عنوان نمونه کامل صبر و استقامت و فداکاری، الگوی راستینی برای پرستاران است.
مکرمی با بیان اینکه تلاش های این قشر زحمتکش باید همواره ارج نهاده شود، ادامه داد: پرستاران ساعی با صبر و حوصله و با تمام توان خود برای ارتقای سلامت بهداشتی و روانی جامعه تلاش می کنند.
فرماندار تکاب با اشاره به اینکه بخش مهم و سنگین درمان بیماران در بیمارستان ها بر عهده پرستاران است افزود: پرستاران علاوه بر انجام امور حرفه ای و کاری، با نگاه محبت آمیز و دلسوزانه و تلاش ایثارگونه خود بخش زیادی از رنج های بیماران را التیام می بخشند.
مکرمی بیان کرد: پرستاران با تلاش ها و زحمات شبانه روزی و تحمل سختی ها لحظات خوب و آرامش بخشی برای بیماران و خانواده هایشان فراهم می کنند.
وی گفت: خدمت صادقانه و بی منت، تحمل سختی های کار، تعهد در قبال بهبود بیماران و انگیزه و هدف والا از مشخصه های متمایز کننده و قابل تقدیر شغل پرستاری است.
به گزارش ایرنا، در این مراسم از پرستاران نمونه تکاب تقدیر شد؛ تکاب با 81 هزار نفر جمعیت دارد و 380 نفر در بخش های مختلف سلامت و مجموعه های بهداشتی و درمانی این شهرستان مشغول به کار هستند که 150 نفر از آنان را پرستاران تشکیل می دهند.
7514/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.