فرماندار شوط گفت: با ید با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای رفع معضل اشتغال گام برداریم.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، عبدالهی اصل در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان شوط که در محل فرمانداری ترتیب یافت، گفت: شهرستان شوط ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری دارد و باید نسبت به شناسایی و معرفی این ظرفیت‌های اقدامات مؤثری انجام شود.

فرماندار شهرستان شوط با تأکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذار برای پروژه‌ها تحول خوبی را در حوزه اقتصاد و اشتغال ایجاد می‌کند یادآور شد: جلب اعتماد سرمایه‌گذاران و تسهیل امور اداری برای این افراد یکی از مهم‌ترین راهکارهای این مسئله است.

وی در ادامه با اشاره به استعدادها و پتانسیل‌های موجود در سطح کشور و شهرستان و همچنین استفاده از ظرفیت‌ نیروهای جوان و تحصیل کرده خاطرنشان کرد: باید با استفاده از توان و ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و حل معضلات کسب و کار و همچنین اجرای طرح‌های زود بازده اقتصادی، آموزش فنون و حرفه‌های مورد نیاز جامعه برای رفع معضل اشتغال گام برداریم.

عبدالهی اصل با تأکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر در جهت تنظیم بازار گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی ضابطه قیمت ها باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

وی افزود: روسای اصناف رابط صادق بین مردم و مجموعه هستند و باید همه ی فعالیت ها و کارهای صورت گرفته را به مردم اطلاع رسانی کنند.

نماینده عالی دولت در شوط با بیان اینکه دستاوردهای نظام باید به اطلاع مردم رسانده شود چون که دشمن از اولین روز های پیروزی انقلاب از راههای مختلف در حال ضربه زدن به نظام و اسلام است افزود: برگزاری هرچه باشکوه تر مراسمات گرامیداشت دهه فجر امسال از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه هرقدر این برنامه ها و جشن ها با شکوه و کیفیت بالاتری برگزار شود به خنثی کردن هرچه بیشتر توطئه های اخیر دشمنان کمک بیشتری خواهد شد.

عبدالهی اصل در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود مشکلاتی نظیر معیشت مردم، امکانات رفاه، اشتغال و بیکاری در کشور و تبع آن در شهرستان گفت: این مسئله یکی از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت است و همچنان تلاش برای کاهش و رفع آن ادامه دارد.

وی با تاکید بر تلاش جدّی در مسیر تحقق دولت الکترونیک گفت: هدف از ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.