فخرالدین پنهانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم با حضور معاون هماهنگی موسسات و اشتغال و مشارکت های مردمی بهزیستی آذربایجان غربی و جمعی از خیّران و مسوولان این شهرستان برگزار شد.
وی اظهار داشت: از این میزان کمک جمع آوری شده 580 میلیون ریال کمک نقدی است و یک میلیارد ریال نیز به صورت تامین و تحویل مصالح جهت ساخت و تکمیل ساختمان این انجمن است.
«پنهانی» با بیان اینکه 71 خیّر در این امر خداپسندانه مشارکت داشتند، اضافه کرد: پیش بینی شده است مبالغ دیگر نیز طی روزهای آتی توسط خیران به حساب انجمن معلولان واریز شود.
وی در رابطه با احداث ساختمان اداری و درمانی انجمن معلولان اشنویه گفت: زمین این ساختمان در سال 1381 توسط شورای اسلامی شهر اهدا شده و تا سال 1397 بلاتکلیف مانده بود.
وی ادامه داد: در سال جاری به همت انجمن فعلی معلولان اولین گلریزان در ماه مبارک رمضان برگزار شد و مبلغ 800 میلیون ریال به صورت نقد و غیرنقدی جمع آوری شد.
پنهانی افزود: این ساختمان شامل 2 طبقه خواهد بود که طبقه اول برای ایجاد فروشگاه جهت ارایه سبد کالا و اقلام مصرفی معلولان در نظر گرفته شده است و طبقه دوم نیز جهت انجام کار درمانی و گفتار درمانی و مراکز توانبخشی معلولان است که توسط معلولان این شهرستان اداره خواهد شد.
به گزارش ایرنا یکهزار و 605 نفر معلول در این شهرستان وجود دارد که خدمات مختلف توانجویی و توانبخشی از اداره بهزیستی دریافت می کنند.
این شهرستان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و بیش از 74 هزار نفر جمعیت دارد.
9870/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.