حبیب الله شیوخی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته محورهای تکاب - شاهین دژ، تکاب - دندی و تکاب - ایرانخواه به علت کولاک شدید و مه غلیظ مسدود شد و تردد در آنها بیش از 10 ساعت امکان پذیر نبود.
وی بیان کرد: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب با حضور در گردنه های سخت گذر و برف گیر این محورها به ویژه گردنه مایین بلاغ در محور تکاب - شاهین دژ همزمان با کولاک شدید، جاده را بازگشایی کردند اما شدت کولاک مانع از بازگشایی کامل مسیر شد.
شیوخی ادامه داد: بامداد امروز تلاش پنج ساعته راهداران منجر به بازگشایی محورهای مواصلاتی مسدود شده تکاب شد.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب با اشاره به حضور مستمر راهداران، پلیس راه، نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس در جاده های برفگیر افزود: شب گذشته و بامداد امروز راهداران این شهرستان بیش از 30 کیلومتر از جاده های اصلی تکاب را در چند نوبت برف روبی کردند.
شیوخی گفت: هم اینک تمام محورهای مواصلاتی تکاب باز بوده و تردد در آنها جریان دارد اما رانندگان برای تردد در جاده های این شهرستان به ویژه در ساعات پایانی شب به علت بروز یخبندان و کولاک شبانه، زنجیر چرخ، سوخت کافی و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.
وی بیان کرد: تمام محورهای روستایی تکاب نیز باز بوده و مسیر دسترسی روستاهای دورافتاده نیز توسط راهداران برف روبی و بازگشایی شده است.
به گزارش ایرنا، بارش برف و کولاک شدید روز گذشته تکاب در جنوب آذربایجان غربی را فراگرفت؛ راه های دسترسی این شهرستان به علت کوهستانی و سخت گذر بودن منطقه، در فصل زمستان برف گیر و کولاکی است.
7514/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.