رییس جمعیت هلال احمر شهرستان سلماس از نجات ۳۴۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبرداد.

مهدی رضایی گلعذانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت : با تلاش و ازخودگذشتگی امدادگران و تیم های مستقر در پایگاه های امدادی این جمعیت درشهرستان سلماس، بیش از 340 مسافر در راه مانده بعلت بارش شدید برف و کولاک در محورهای مواصلاتی اصلی منتهی به شهرستان رهاسازی شده و نجات یافتند .

رضایی بیان کرد: همچنین در طول این عملیات ها، 2 نفر مصدوم نیز توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستان خاتم الانبیای سلماس انتقال داده شدند .

وی افزود: بستن زنجیرچرخ برای 300خودرو، رهاسازی 250 خودرو از برف و کولاک و نیز اسکان اضطراری 30 نفر از مسافران در راه مانده باهمکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، انجام عملیات انتقال زن باردار از روستای مرزی قزل کندی بخش کوهسار سلماس به بیمارستان سلماس باهمکاری مرکز بهداشت، تنها قسمتی از خدمات هلال احمر به مردم عزیز مسافر بوده است .

رییس جمعیت هلال احمر سلماس تصریح کرد: پتو، اب معدنی، خرما، بیسکوییت، غذای گرم و نان از جمله اقلام توزیع شده توسط این جمعیت به مسافران در راه مانده می باشد .

رضایی خاطرنشان کرد: همکاری و تعامل بین دستگاه های خدمات رسان مجموعه مدیریت بحران سلماس در پاسخگویی به حوادث و ساماندهی مسافران و خودروها در محورهای درگیر کولاک بسیار مطلوب و شایان تقدیر می باشد و امیدواریم با هم افزایی هرچه بیشتر تعاملات بین سازمانی، زمستان امسال هم بدون حادثه خاصی به پایان برسد .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.