سعید شوکتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم سه بازیکن جدید جذب کرده و پنج بازیکن نیز که تیم را ترک کرده بودند، به تیم بازگردانده شدند.
وی اضافه کرد: سامان نورمحمدی مهاجم سابق چوکای تالش، امیرحسین نعمتی مدافع سابق تیم امید استقلال و گل ابریشم تهران و حمزه علی هافبک سابق نیروی زمینی تهران و تیم آرش شهر ری از جمله بازیکنان جدید این تیم هستند.
وی با بیان اینکه 45 درصد بدهی بازیکنان نیز پرداخت شده است، بیان کرد: با تغییراتی که در تیم داده شده است، امید می رود تیم فوتبال سردار در نیم فصل دوم نتایج خوبی را کسب و به صدر جدول مسابقات صعود کند.
عضو هیات مدیره تیم فوتبال سردار بوکان با اشاره به آغاز دور برگشت این رقابت‌ها از فردا /یکشنبه/ گفت: تیم فوتبال سردار در نخستین بازی دور برگشت میهمان استقلال اهواز خواهد بود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون تیم فوتبال سردار بوکان با 6 مساوی، یک برد و سه باخت و کسب 9 امتیاز در رده یازدهم گروه خود قرار دارد.
رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد که تیم‌های حاضر در این دوره برای کسب سه سهمیه صعود به لیگ دسته یک با یکدیگر رقابت می‌کنند.
تیم سردار بوکان که چهارمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته 2 را تجربه می کند در گروه الف این رقابت ها با تیم های راه آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولاد نوین اهواز، خوشه طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم، ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش هم گروه است.
تیم فوتبال سردار، چهارمین سال متوالی است که در فوتبال لیگ دسته 2 باشگاه های کشور حضور دارد.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.