به گزارش ایرنا این دیدار امروز جمعه در زمین چمن خانه جوان ارومیه برگزار شد.
گل نخست این دیدار در نیمه نخست توسط مانیا آسادریان به ثمر رسید و هر 2 گل بعدی را هاجر دباغی در نیمه دوم از خط دروازه همیاری آذربایجان غربی عبور داد.
در اواسط نیمه دوم این دیدار راضیه موسوی بازیکن کلیدی تیم همیاری آذربیجان غربی از ناحیه سر مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.
همچنین در این دیدار چند بازیکن اصلی تیم همیاری آذربایجان غربی به دلیل مصدومیت در دیدارهای گذشته از همراهی تیم شان محروم بودند و این امر یکی از دلایل اصلی ناکامی مقابل فولاد مبارکه اصفهان به شمار می رود.
تیم همیاری آذربایجان‌غربی در هفته پنجم این رقابت ها /جمعه هفته آینده/ میهمان تیم آذرخش تهران است و هم اکنون با یک پیروزی، 3 شکست و کسب سه امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.
هدایت تیم همیاری آذربایجان غربی را مژگان مدایم زاده مربی سابق تیم ملی بر عهده دارد؛ این تیم هفته گذشته نیز در دیداری خارج از خانه با نتیجه 2 بر یک مقابل فولاد سیرجان شکست خورد.
تا پایان هفته چهارم این رقابت ها تیم شهرداری بم با 12 امتیاز در رده نخست جدول است و تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان در رده های دوم و سوم قرار دارند.
تیم های نماینده شیراز، راه یاب ملل مریوان، شهرداری سیرجان، ملوان بندر انزلی، پارس جنوبی بوشهر، شهرداری بم، سپیدار مازندران، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، همیاری ارومیه، سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان 12 تیم حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در سال جاری هستند.
امسال پس از حضور الهام عبدالرحمانی بازیکن فصل پیش تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه در تمرین های ملوان انزلی و عقد قرارداد با این تیم، سمیرا اسمعیلی و آیسان علیخانی نیز به جمع ملوانی ها پیوستند.
همچنین مهناز شاهمرادی و سمیرا محمدی نیز با جدایی از همیاری ارومیه با عقد قراردادی یکساله به سپاهان اصفهان پیوستند و به این ترتیب همیاری آذربایجان غربی پنج بازیکن کلیدی خود را در فصل جاری در اختیار ندارد.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.