معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: امسال برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، با شکوه تر از سالهای گذشته برگزار می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سید رضا حسینی در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که در محل استانداری ترتیب یافت با اشاره به تاریخ پر فرازو نشیب ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب و هجمه ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب گفت: با وجودی که دشمنان اعلام می کنند انقلاب اسلامی ایران سالگرد چهلمین سال خود را نخواهد دید ولی به برکت خون شهدا و وحدت و همدلی مردم و مسئولان، امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی کشور درگیر ضدانقلاب ، ترور، جنگ تحمیلی شد و این مسئله باعث شد روند توسعه و سرمایه گذاری در کشور به کندی پیش رود.

حسینی ادامه داد: با وجود تحریم ها و توطئه های دشمنان، ایران اسلامی در بسیاری از حوزه ها از جمله بیوتکنولوژی ، فناوری اطلاعات و مخابرات ، علوم هوا و فضا ، توسعه راه های روستای ، گاز رسانی و پزشکی به دستاوردهای مهمی دست یافته است.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اطلاع رسانی عملکرد و اقدامات دولت به مردم در این ایام مبارک ادامه داد: فرمانداران و مسئولان دستگاه های اجرایی از ظرفیت رسانه ها و بویژه صدا و سیمای مرکز استان و مهاباد در ارائه عملکرد به مردم بیشتر استفاده کنند.

وی ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم را از اولویت های برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد .

حسینی ادامه داد: در این ایام پروژه های مختلف اقتصادی و عمرانی با حضور مسئولان استانی و ملی در شهرهای مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.