مسیحا مدنی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از اهداف سازمان برای افزایش تولید در واحد سطح، اجرای برنامه های آموزشی است.
وی بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره ها توانمندسازی مهارتی برای ارتباط بهتر کشاورزان با مروجان و انتقال هرچه بهتر یافته های تحقیقاتی است.
وی ادامه داد: در این راستا از سال 1395تا کنون 43 هزار و 240 نفر ساعت در دوره های آموزش مهارتی در زیر بخش های آب و خاک، دامپروری، باغبانی و گیاهپزشکی در راستای اجرای نظام نوین ترویج کشاورزی در استان شرکت کرده اند.
مدنی با اشاره به اولویت های امسال جهاد کشاورزی افزود: ارتقا بهره وری و راندمان مصرف آب کشاورزی، تولید محصولات استراتژیک و استفاده بهینه از منابع پایه تولید از اولویت های اساسی در برگزاری دوره های فنی و تخصصی است.
وی ادامه داد: تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی و نیز صرفه جویی در هزینه ها و مصرف بهینه اعتبارات تخصیص یافته از ویژگی های مهم برنامه آموزش های ضمن خدمت کارکنان در این سازمان است.
وی اظهار داشت: هدف گذاری شده تا پایان سال 136 دوره آموزش ضمن خدمت به میزان هشت هزار و 300 نفر روز توسط سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شود.
به گزارش ایرنا پارسال 100 عنوان دوره آموزشی ضمن خدمت با هشت هزار و 100 نفر روز توسط سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شده است.
هدف از آموزش کارکنان و مدیران این دستگاه ارتقا نظام شایستگی و توسعه شیوه های نوین آموزشی است.
به علت اشتغال 235 هزار نفر در بخش کشاورزی استان برگزاری این دوره ها گامی مهم در راستای پیوند بین کشاورزان و مروجان بوده و در افزایش تولید توام با ارتقای بهره وری تاثیر بسیار خواهد داشت.
7125/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.