عباس محمدزاده روز یکشنبه در بازدید از طرح گازرسانی به شهر آواجیق افزود: این طرح از سال 1395 آغاز شده و تا امروز 44 کیلومتر خط تغذیه و 18 کیلومتر لوله گذاری در داخل شهر انجام شده است.
وی اضافه کرد: در 2 سال گذشته بیش از 200 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح گازرسانی به آواجیق هزینه و بخش قابل توجهی از این طرح اجرایی شده است.
وی بیان کرد: در تلاش هستیم 50 درصد خانوارهای این شهر تا دهه فجر از نعمت گاز بهره مند شده و گازرسانی به نیم دیگر نیز در سه ماه سال آینده اتمام یابد.
فرماندار چالدران گفت: در حالی که تا پیش از دولت تدبیر و امید، تنها 2 روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار بود، تا پایان امسال 24 روستا از این نعمت برخوردار می شود که یک گام بسیار بلند در راستای خدمت رسانی به محرومان به شمار می رود.
محمدزاده افزود: علاوه بر آن، 44 روستای شهرستان چالدران در مرحله پیمان سپاری قرار دارد که در سال آینده عملیات لوله گذاری گاز در این روستاها آغاز می شود.
به گزارش ایرنا، شهرستان چالدران از مناطق محروم آذربایجان غربی به شمار می رود که در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید، برنامه ریزی های اساسی برای رفع این محرومیت انجام شده است.
این شهرستان حدود 120 روستا دارد که بخش قابل توجهی از آنها در سرمای زمستان، سرمای بسیار زیاد را تجربه می کند.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.