رضا حسینی روز پنجشنبه در جلسه کمیته فنی اشتغال فراگیر آذربایجان غربی که در بیمارستان بین المللی میلاد ارومیه برگزار شد، افزود: در کنار طرح های بزرگ درمانی اجرا شده توسط دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان میلاد می تواند به یکی از قطب های جذب گردشگری سلامت در منطقه تبدیل شود.
وی با قدردانی از سرمایه گذاران این بیمارستان فاخر اضافه کرد: بیمارستان میلاد یکی از فاخر ترین پروژه های حوزه علوم پزشکی در کشور است که می تواند زمینه توسعه استان در بخش خدمات را فراهم کند.
وی ادامه داد: تعدادی از بیماران شهروند آذربایجان غربی در گذشته به استان های دیگر اعزام می شدند که این روند بسیار کمتر شده و با اجرای کامل طرح های درمانی نظیر بیمارستان میلاد، می توان این روند را برعکس کرد.
مدیرعامل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد ارومیه نیز در این جلسه گفت: این بیمارستان از همه تکنولوژی های روز دنیا جهت هوشمندسازی و همچنین از ظرفیت های بومی استان در راستای ایجاد مرکزی بیمار محور بهره مند بوده و این روند را ادامه خواهد داد.
کامران جمشیدی افزود: آذربایجان غربی از لحاظ تخت های بیمارستانی جزو استان های رده پایین کشور محسوب می شود و پس از انقلاب هیچ بیمارستان خصوصی در این استان ساخته نشده است.
وی اضافه کرد: بیمارستان میلاد از لحاظ سخت افزاری از بهترین بیمارستان های کشور محسوب و همه بخش های پر تنش و پرکار مورد نیاز استان و استان های همجوار و همچنین کشورهای همسایه دراین بیمارستان ایجاد می شود.
به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی غربی از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.
بیمارستان بین المللی 300 تختخوابی میلاد، اولین بیمارستان هوشمند کشور است که با پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است، این بیمارستان هم تراز مراکز درمانی هوشمند در کشورهای اتریش و کره جنوبی بوده و خدمات رسانی در آن مطلوب تر از بیمارستان های کشورهای همسایه ایران خواهد بود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.