سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی بر ساماندهی نخاله های ساختمانی در ورودی شهرهای استان تاکید کرد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی پیمان آرامون   در این جلسه گفت: از سالهای گذشته مدیریت پسماند مغفول مانده و با دفن غیراصولی و دپوی زباله منابع زیرزمینی و محیط زیست در معرض تهدید جدی قرار گرفته است.
وی با اشاره به ضرورت توجه به مدیریت پسماندها و نخاله های ساختمانی در شهرها ادامه داد: تهیه برنامه های جامع مدیریت پسماند دراستان، مدیریت محل دفن زباله ، اجرای کردن طرح بازیافت پسماند با جذب سرمایه های بخش خصوصی از جمله محورهای این کارگروه است.
ساماندهی نخاله های ساختمانی در ورودی شهرهای استان از دیگر مباحثی بود که در این جلسه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار به آن تاکید کرد.
در ادامه این جلسه مقررشد در جلسه آتی این کارگروه آخرین اقدامات انجام گرفته در خصوص اجرای مطالعات طرح مدیریت پسماند شهرهای میاندوآب، سردشت و ارومیه جهت بررسی و تصمیم گیری ارائه شود.
در پنجمین جلسه کارگروه مدیریت پسماند استان که با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی برگزار شد کلیات مطالعات مکان یابی پسماندهای ویژه استان تصویب شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.