نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: رعایت تقوای الهی شاه کلید حل مشکلات کنونی کشور است.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام سید مهدی قریشی صبح امروز در همایش فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به کم رنگ شدن خداترسی و تقوا در جوامع امروزی، تقواپیشگی را شاه کلید موفقیت در امورات عنوان و تصریح کرد: آیه صریح قرآن و وعده صادق خداوند است که اگر تقوا و خداترسی در بطن جامعه رواج یابد بن بستی در کارها نخواهد بود.

وی افزود: هرچند تحریم ها و سو مدیریت ها در بروز مشکلات جامعه تاثیری زیادی دارند اما منشا عمده مشکلات جامعه عدم خداترسی است و مسئولان اگر با خداترسی و رعایت تقوا امورات کشور را رسیدگی کنند تمام معضلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام قریشی پاسداری از امنیت جامعه اسلامی را از مقدس ترین کارها دانست و با بیان اینکه هرکسی سعادت خدمت در این لباس را کسب نمی کند و افزود: اگر مجموعه نیروی انتظامی و تمامی حافظان امنیت جامعه با اخلاص کامل وظیفه خود را انجام دهند موجبات سعادت خود را فراهم ساخته اند و تمام لحاظات خدمت حافظان امنیت مردم عبادت محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تسبیح و ذکر خداوند از جمله مواردی است که در آیات و روایات بسیار تاکید شده است افزود: عالم محضر خداوند است و هرکس این مسئله ر ا درک کند و ایمان و التزام قلبی نسبت به ان داشته باشد به درگاه خداوند مقرب تر می شود.

وی با بیان اینکه اعمال هر فرد جوهر اوست افزود: تمامی اعمال افراد از ریز و درشت از آنان جدا شدنی نیست و در قیامت برای کوچترین کارها بازخواست خواهند شد و لذا تمامی افراد باید در کارهای روزانه خود با رعایت تقوی الهی مقدمات سعادت دنیوی و اخروی خود را فراهم سازند.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.