رئیس پلیس راه آذربایجان غربی از وقوع 280 تصادف منجر به فوت در استان طی سالجاری خبرداد.

سرهنگ فرمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 70درصد از علل تصادفات عامل انسانی است ،بیشترین علت تصادفات جاده ای در استان را عدم توجه به جلو با 37 درصد عنوان کرد و افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با 16 درصد، انحراف به چب با 13 درصد و 11 درصد به علت عدم رعایت حق تقدم به ترتیب از علل تصادفات جاده ای در محورهای استان است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به وقوع 280 تصادف فوتی طی 8 ماهه نخست سال در استان افزود: 4 هزار و 21 تصادف جرحی ، هزار و 718 تصادف خسارتی در محورهای مواصلاتی استان واقع شده که 7 هزار و 548 مجروح و 330 فوتی گزارش شده است.

وی با اشاره به کاهش تصادفات جاده ای استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: 295 مورد تصادف منجر به فوت ، 3 هزار و 608  تصادف منجر به جرح طی سال گذشته از محورهای استان گزارش شده است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی به محورهای پرخطر در استان اشاره و با بیان اینکه محور ارومیه به سلماس پر تصادف ترین محور در استان است گفت: محور ارومیه به مهاباد، مهاباد به میاندوآب ، محور میاندواب به بوکان و خوی به ماکو جز محورهای پر خطر در استان هستند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.