به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز سه شنبه در پنجمین جلسه شورای سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: مسوولان باید در صیانت از دستاوردهای انقلاب همدل و هم صدا باشد.
وی با اشاره به تداوم دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی، اضافه کرد: امسال باید جشن های سالگرد پیروزی انقلاب باشکوه تر از گذشته برگزار شود تا بدخواهان نظام بار دیگر متوجه پشتیبانی مردم از نظام شوند.
وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در حمایت از نظام اسلامی، افزود: مردم در برگزاری برنامه ها و جشن های انقلاب همواره در صحنه بوده اند و مسوولان باید از این حضور برای تبیین دستاوردهای انقلاب بهره ببرند.
امام جمعه ارومیه از مسوولان خواست تا موضوعاتی که نیاز به گفت و گو و بحث و بررسی دارد را در جلسات شورا ارائه کنند تا نشست ها و جلسه ها، راهکار و نتایج مطلوبی داشته باشد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی دارد و مسوولان با بیان آنها باید توطئه جوسازی و تبلیغات غلط دشمنان در زمینه عملکرد نظام اسلامی را خنثی کنند.
وی با بیان اینکه اقتدار سیاسی و اقتصادی نظام اسلامی مثال زدنی است، گفت: هرچند که نقاط ضعفی هم وجود دارد ولی ملت ایران چهل سال در برابر استکبار جهانی ایستاده اند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در زمینه تقویت وحدت اقدامات شایسته ای در آذربایجان غربی صورت گرفته که یکی از نمونه های بارز آن وحدت بین مسوولان استانی است.
رییس شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه با بیان اینکه 600 برنامه جهت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط دستگاه های اجرایی پیشنهاد شده، گفت: 56 برنامه از این تعداد جهت اجرا انتخاب شده است.
وی اضافه کرد: گردهمایی فعالان قرآنی، اهدای جهیزیه به نوعروسان، برگزاری جشنواره ملی آیات در حوزه رسانه، برگزاری شب شعر انقلاب در 15 شهرستان، پخش برنامه چلچراغ توسط صدا و سیما، پخش خاطرات شهدا، برپایی ایستگاه نقاشی در راهپیمایی های روز قدس تا 22 بهمن و همایش نقش نهج البلاغه در پیروزی انقلاب اسلامی جزو این برنامه هاست.
وی ادامه داد: از دیگر برنامه منتخب جهت اجرا در دهه فجر امسال می توان به همایش عملکرد کانون های فرهنگی هنری، بزرگداشت سالروز دوم بهمن ماه قیام مسلحانه مردم ارومیه، جشنواره تئاترهای خیابانی، برگزاری جشن به مدت 10 شب و هر شب در یک ‌محله، افتتاح 40 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان، برگزاری همایش 40 هزار نفری بازنشستگان سپاه، برگزاری همایش وحدت بین علمای شیعه و سنی اشاره کرد.
شکرنیا با تاکید بر اینکه در شورای سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان 12 کارگروه پیش بینی شده که 10 مورد از آنها فعال است، اضافه کرد: امسال ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان تشکیل نمی شود و همه برنامه ها زیر نظر این شورا اجرا خواهد شد.
به گزارش ایرنا مردم آذربایجان غربی در پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و آرمان های انقلاب نقش مهمی را ایفا کرده اند.
7125 /3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.