به گزارش ایرنا، محمد قسیم عثمانی روز یکشنبه در دیدار مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت های دینی با معتمدان بوکان، اظهار داشت: مسوولان نباید نگاه امنیتی به برخی از مناطق داشته باشند زیرا این نگاه باعث عدم امنیت پایدار در منطقه و سطح کشور خواهد شد.
وی ادامه داد: باید شرایطی در سطح کشور ایجاد شود که همه نخبگان از هر مذهبی به این باور برسند که می توانند با تلاش و کوشش به هر آنچه لیاقت آن را دارند، برسند.
عثمانی ادامه داد: مسوولان باید نگاه ویژه ای به منطقه آذربایجان داشته باشند تا بتوانند کمبودها و محرومیت ها را جبران کنند ریرا محرومیت های این منطقه به درازای تاریخ است.
وی گفت: شعار امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تعامل و دوری از تبعیض های مذهبی و قومی است و مسوولان نیز باید به این امر مهم توجه داشته باشند تا بتوانند محرومیت های منطقه را جبران کنند.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم کرد و دیگر اقوام ایرانی برای شکل گیری انقلاب اسلامی خون داده اند و در این راه جانفشانی های زیادی کرده اند و در نتیجه انتظار دارند که مشکلات آنان مرتفع شود.
وی خطاب به مشاور رییس جمهوری گفت: این مردم برای پیروزی دکتر روحانی در انتخابات از هیچ کوششی دریغ نکردند و انتظار دارند مشکلات آنان دیده شده و برای رفع آن تلاش شود.
فرماندار بوکان نیز در این جلسه گفت: به این شهرستان به عنوان جوان ترین شهر آذربایجان غربی باید نگاه ویژه ای معطوف شود و مشکلات جوانان آن که از نخبگان سطح کشور به شمار می روند، مورد توجه و نگاه خاصی قرار بگیرد.
جمال خسروی با بیان اینکه مردمان این خطه با همدلی در کنار هم زندگی می کنند، اظهار داشت: مرد با آرای 83 درصدی خود به دکتر روحانی وفاداری خود را به دولت ثابت کرده و نشان دادند مردم این دیار اعتدال طلب هستند.
فرماندار بوکان ادامه داد: اگر خواهان توسعه و پیشرفت در این استان هستیم باید توازن و اعتدال در سطح آن بخوبی اجرا شود.
امام جمعه بوکان نیز با تبریک ولادت پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت گفت: مردم بوکان در ایام الله 13 آبان ثابت کردند که همچون گذشته از آرمان های انقلاب پاسداری و حراست می کنند.
ماموستا ملاعباس احمدی افزود: مردم نشان دادند که به مانند دهه های گذشته حامی ارزش های انقلاب اسلامی بوده و به نظام و انقلاب همواره وفادار هستند.
در این مراسم چند نفر از بانوان نیز به نمایندگی از زنان این شهرستان و چند نفر از معتمدان نیز به نیابت از مردم بوکان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.