علی نوری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های ووشو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره 3400 شهید والامقام استان اردبیل با حضور بیش از 450 ووشوکار در قالب 34 تیم در سالن 6 هزارنفری حسین رضازاده اردبیل برگزار شد.
وی بیان کرد: در بخش تالوی فرم شینگ یی چوان، سید مهدی انامقی موفق به کسب مدال برنز شد و ووشوکارانی از چهارمحال و بختیاری و آذربایجان شرقی به ترتیب مدال های طلا و نقره را کسب کردند.
وی ادامه داد: در فرم شوان دائو، نیز میرعلی مهدی، سید مهدی انامقی و مسعود بینا هر سه از آذربایجان غربی مدال‌های طلا، نقره و برنز را از آن خود کردند.
رییس هیات ووشو آذربایجان غربی گفت: این سه ورزشکار با کسب چهار مدال در این مسابقات به اردوی تیم ملی که از اواخر آبان ماه در تهران برگزار می شود، دعوت شدند.
نوری افزود: مسابقات ووشوی جهانی چین، آذر ماه امسال برگزار می شود و تیم ملی بزرگسالان ایران در این رقابت ها شرکت می کند.
وی گفت: مهدی انامقی سابقه حضور در تیم ملی را دارد ولی میر علی مهدی و مسعود بینا برای نخستین بار است که به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.
به گزارش ایرنا مسابقات قهرمانی ووشوی مردان و زنان آذربایجان غربی شهریور ماه امسال برگزار شد که طی آن تیم مهاباد در بخش مردان و خوی در بخش زنان بر سکوی قهرمانی جای گرفتند.
هیات ووشوی آذربایجان غربی از نبود سالن تمرینی و تخصصی رنج می برد و مسوولان این هیات برای اجرای برنامه های جاری با کمبود اعتبار مواجه هستند.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.