سرهنگ محمد حق وردیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این میزان افزون بر پنج هزار و 700 کیلوگرم مربوط به پیش ساز مواد مخدر و حدود یکهزار و 860 کیلوگرم مربوط به انواع مواد مخدر است.
وی اضافه کرد: در این مدت 11 هزار و 524 نفر در حوزه مواد مخدر در آذربایجان غربی دستگیر شده که 9 هزار و 317 نفر آنان را معتادان تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: طی سال جاری ضمن انهدام 36 شبکه قاچاق و توزیع مواد مخدر در آذربایجان غربی، 260 نفر قاچاقچی و یکهزار و 947 نفر توزیع کننده دستگیر و به مقام قضایی تحویل داده شده اند.
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از اجرای طرح پاک سازی نقاط آلوده در استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح، بیش از 178 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 2 هزار و 634 نفر دستگیر شدند.
سرهنگ حق وردیان با اشاره به اینکه پلیس به حوزه آموزش همگانی برای اطلاع جوانان و نوجوانان از خطرات اعتیاد به مواد مخدر وارد شده است، افزود: در این راستا 148 برنامه آموزشی به ویژه در محله های مختلف شهرهای استان برگزار شده و مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی مسیر ترانزیت مواد مخدر به اروپاست و سالانه دهها تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف می شود.
2093/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.