مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی گفت: مهمترین مشکل مراکز رشد و پژوهش بانوان استان کمبود مکان است.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی شهلا تاجفر در جلسه زنان و خانواده استان که درمحل استانداری آذربایجان غربی برگزارشد افزود: استان با وجود داشتن زنان نخبه و کار آفرین در بحث مراکز رشد و فضاهای آموزشی و پژوهشی با مشکل قضا و مکروبرو است.
تاجفر بااشاره به اینکه دولت در راستای تحقق بنیان و نهاد خانواده  ۵ صدم درصد از سهم بودجه هراستان را به امور زنان تخصیص داده است خاطرنشان کرد: بودجه مربوط به بانوان استان در سال جاری ۱۹۰ میلیون تومان بود که سهم بسیار ناچیزی است.
مدیر کل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی باتاکید به اینکه زنان جز مهره های کلیدی خانواده ها هستند تصریح کرد:باید به سلامت روانی دختران و زنان جامعه توجه ویژه داشت به همین جهت طرح پایش سلامت روانی بانوان شاغل باحضور ۱۲۵ بانوی شاغل استانداری برای اولین بار در کشور درسال گذشته اجرا شد.
وی ادامه داد: هدف از اشتغال بانوان، تقویت مشاغل خانگی و درکنار آن تقویت نقش مادری زنان است.
تاجفر با تاکید به اینکه باید چالش های پیش روی اشتغال زنان راحل کرد تصریح کرد:اشتغال زنان و چالش هایی که در کنار اشتغال باآن ها مواجهه هستند  یکی از موضوعات مهم جامعه   است ،در آینده نزدیک همایش زنان کارآفرین استان باهدف معرفی بانوان موفق استان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.