به گزارش ایرنا پیمان آرامون روز چهارشنبه در بازدید از طرح های عمرانی دهیاری های چهار روستای بزرگ شهرستان ارومیه افزود: در این راستا از همه ابزارها برای افزایش اشتغال و رونق کسب و کار در روستاها و بهبود معیشت خانوارهای روستایی استفاده می شود و اعطای تسهیلات و استفاده از سرمایه های مالی و ظرفیت های روستاییان نیز از جمله آنهاست.
وی اضافه کرد: افزایش سطح آگاهی جامعه روستایی به ویژه زنان از دیگر برنامه های مهم فرهنگی و اجتماعی دولت تدبیر و امید است که در قالب گروه های آموزشی در روستاهای آذربایجان غربی اجرایی می شود.
به گزارش ایرنا سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در این بازدید از طرح های عمرانی روستاهای بالو، جهتلو، قره حسنلو و بادکی بازدید کرد.
کمک اعتباری برای اجرای طرح های بهسازی و آسفالت معابر روستایی، تامین فضاهای مورد نیاز آموزشی، بهداشتی و ورزشی از جمله درخواست های شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران بود که سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برای تامین آنها قول مساعد داد.
آرامون همچنین روند اجرای طرح های عمرانی دهیاری ها را در دیدار چهره به چهره با اعضای شوراهای اسلامی روستاها مورد بررسی قرار داد.
شهرستان ارومیه بیش از 500 روستا دارد که روستای بالو پرجمعیت ترین روستای این شهرستان به شمار می رود.
8137/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.