جمال خسروی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت یک هکتار و زیربنای 200 متر مربع در روستای شهریکند در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه ساخت این مجتمع از ضروریات توسعه فرهنگی هنری منطقه «ایل تیمور» به شمار می رود، اضافه کرد: در این مجتمع یک باب کتابخانه با سالن مطالعه جداگانه برای برادران و خواهران، مخزن کتاب، اتاق رایانه، زمین فوتبال و فوتسال، اتاق دیجیتال و نمایش فیلم ساخته می شود.
وی بیان کرد: تاکنون برای اجرای این پروژه 500 میلیون ریال هزینه شده و برای اتمام آن نیز به 2 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
فرماندار بوکان گفت: با بهره برداری از این مجتمع دهستان ایل تیمور با جمعیتی بالغ بر هفت هزار نفر از خدمات آن بهره مند خواهند شد.
به گزارش ایرنا، هنرمندان این شهرستان در قالب انجمن های فرهنگی و هنری نظیر شعر، تئاتر، خوشنویسی عکاسی و فیلم فعالیت های خوبی را در کارنامه خود در عرصه های استانی و ملی داشته اند و اجرای این طرح باعث می شود که استعداد جوانان روستایی نیز در عرصه های مختلف شکوفا شود.
شهرستان بوکان با داشتن 2 بخش مرکزی و سیمینه دارای بیش از 251 هزار نفر جمعیت است که از این میزان بیش از 197هزار نفر در شهر و مابقی در روستاها ساکن هستند.
بوکان در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.