به گزارش ایرنا این دیدار عصر امروز چهارشنبه در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی گل گهر سیرجان برگزار شد و در این دیدار که 77 دقیقه به طول انجامید، تیم میزبان موفق شد در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 22 ، 25 بر 18 و 25 بر 19 مهمان خود را با شکست بدرقه کند.
تیم فولاد سیرجان در ابتدای ست نخست در امتیازگیری از درنا ارومیه عقب افتاد اما در ادامه با روحیه گرفتن از حمایت هواداران حاضر در سالن نتیجه را به سود خود رقم زد.
90 درصد بازیکنان تیم درنا ارومیه با مربیگری محمد وکیلی را ملی پوشان نوجوانان تشکیل می دهند و هدف از تشکیل آن آمادگی برای حضور در رقابت های جهانی 2019 مصر است.
امسال 2 تیم شهرداری ارومیه و درنا ارومیه به عنوان نماینده آذربایجان غربی در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور حضور دارند.
قضاوت این دیدار را کیوان عابدزاده به‌ عنوان داور اول و محمد ابراهیم زاده به عنوان داور دوم بر عهده داشتند؛ محمد حسن خوش دل ناظر داوری و مسعود یزدان پناه نماینده سازمان لیگ در این مسابقه بودند.
به گزارش ایرنا در سال 1383 سه نماینده به نام های پگاه و آذرپیام ارومیه و آیدانه چالدران از آذربایجان غربی در لیگ برتر ایران حضور داشتند.
والیبال ارومیه با پیشینه درخشان به جز مقام قهرمانی جام کوروش در سال 1350 هیچ مقام قهرمانی دیگری ندارد و هواداران والیبال دوست این شهر همچنان در حسرت کسب جام طلایی و راهیابی به جام باشگاه های آسیا هستند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه سال گذشته با هدایت ساسان خداپرست برای حضور در دیدارهای پلی آف موفقیتی به دست نیاورد و در رتبه دهم جدول قرار گرفت.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.