قرنی مصطفی پور روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: چمن مصنوعی ورزشگاه آزادی مهاباد با مساحت هفت هزار و 500 متر مربع شامل منطقه مستطیل سبز و حاشیه اطراف آن است که مرحله نصب آن تا 2 هفته دیگر به پایان می رسد.
وی ادامه داد: این چمن مصنوعی تولید داخل کشور از جمله زیرساخت های ورزشی استاندارد در ایران به شمار می رود و مورد تایید فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA) است.
مصطفی پور با بیان اینکه ورزشگاه آزادی مهاباد تنها زمین چمن فوتبال این شهرستان است، گفت: مشکلات موجود در نگهداری چمن طبیعی به ویژه مشکل کمبود آب برای آبیاری آن موجب شد تا با نظر کارشناسان در بازسازی این ورزشگاه زمین آن به چمن مصنوعی تغییر پیدا کند.
به گزارش ایرنا طرح بازسازی و نوسازی ورزشگاه آزادی مهاباد که با 170 میلیارد ریال اعتبار شامل بازسازی جایگاه تماشاگران، بخش ویژه، رختکن و چمن مصنوعی، نصب دکل های برق، پیست دو و میدانی و ایجاد خوابگاه ورزشی از سال گذشته آغاز شده و بهره برداری آن تا پیش از پایان سال 1397 قابل تصور است.
ظرفیت ورزشگاه آزادی مهاباد با اتمام این طرح از 2 هزار نفر به هشت هزار نفر افزایش پیدا می کند.
مهاباد علاوه بر این ورزشگاه دارای یک ورزشگاه پنج هزار نفری دیگر با 80 درصد پیشرفت فیزیکی بوده و تاکنون برای احداث آن 40 میلیارد ریال هزینه شده است.
مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است و 10 هزار و 500 بیمه شده ورزشی دارد.
9903/6185/7129
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.