حسن حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه حدود 300 میلیون ریال فروش اولیه این محصولات بوده و استان های داخلی مقصد فروش این محصولات است، افزود: سه دستگاه آبیاری هوشمند و 80 دستگاه دربازکن کارتی تا امروز به فروش رفته است.
وی با اشاره به چگونگی کارکرد دستگاه های اختراع شده ادامه داد: سیستم آبیاری هوشمند با بهره ‌گیری از سنسورهای اندازه‌گیری دما، رطوبت و وقوع بارش باران زمان مناسب برای آبیاری را تشخیص می‌ دهد.
وی اضافه کرد: قابلیت افزایش سنسورهای ورودی متناسب با نیاز و استفاده از سیستم GSM برای کنترل دستگاه از طریق ارسال و دریافت پیامک از ویژگی های 'سیستم آبیاری هوشمند' است.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: همچنین 'سیستم درب بازکن کارتی' با ضریب امنیتی بالا، جایگزین مناسبی برای انواع درب بازکن‌هاست.
حیدری با اشاره به اینکه خریداران سیستم درب بازکن کارتی می توانند بدون استفاده از کلید و تنها با نزدیک کردن کارت یا جاسویچی به دستگاه درب را بازکنند، گفت: برخلاف قفل‌های رایج بخش کنترلی درب بازکن‌های کارتی در سمت داخل ساختمان و دور از دسترس قرار دارد که امکان نفوذ و دستبرد را غیر ممکن می‌سازد.
وی با بیان اینکه سومین محصول شرکت ' اروم توان تدبیر' با عنوان 'کاپشن گرم شونده' نیز در آستانه ثبت و تجاری شدن است، گفت: این اختراع دمای بدن را تا 30 درجه زیر صفر نگه می دارد و تاکنون 10 دستگاه به ادارات داخل استان به صورت آزمایشی واگذار شده است.
به گزارش ایرنا واحد فناور اروم توان تدبیر در فروردین سال 1396 وارد پارک علم و فناوری آذربایجان غربی شده و بعد از استقرار در آن توانست محصول های خود را تجاری سازی کند.
پارک علم و فناوری آذربایجان غربی با هدف بسترسازی برای تولید ثروت از طریق علم و فناوری تاسیس شده است؛ این نهاد به عنوان یکی از ارکان مهم شکل گیری و توسعه اقتصاد دانش بنیان تلاش می کند تا با استفاده از موقعیت ممتاز همجواری با سه کشور آسیایی و اروپایی و دارا بودن هفت مرز رسمی در سطح کشور به حمایت همه جانبه از شرکت های مبتنی بر دانایی و خلاقیت و جذب سرمایه گذار بپردازد.
مدیران این پارک در تلاش هستند تا زمینه تجاری سازی و بازاریابی ایده های نوآورانه و فناورانه را فراهم کنند و نقش کلیدی در یاری رساندن به حضور فعال این شرکت ها در سطوح ملی و بین المللی داشته باشند.
از سال 1396 تاکنون 12 رویداد شتاب ' استارت آپ ویکند ' با حمایت پارک علم و فناوری در آذربایجان غربی برگزار شده است و در مجموع 39 ایده منتخب در مراکز رشد مراحل نخست اجرایی را طی می کند.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.