احسان مهدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش تولید این فیلم کوتاه 100 ثانیه ای 2 ماه به طول انجامیده بود و فیلمبرداری آن طبق برنامه ریزی قبلی در یک روز به اتمام رسید.
وی با اشاره به اینکه محمد مستوفی مدیر تصویربرداری این اثر است، اضافه کرد: پیام رحمانی، هانیه فائزپور، هاله سرباز، سامیه حیدرپور، بهارک پژمانفر، داوود نوری، سمیرا فتوحی، صبا اکبری، الهه بایرامیان، هانیه عبدالله پور، الهه بابایی، پارسا شکوری و پدرام پیران بازیگران آن هستند.
وی یادآوری کرد: این فیلمساز جوان پیش از این در نخستین اثر خود با عنوان 'لایو/Live' ، زندگی یک مرد جوان با تصاویر ذهنی خود و رهایی وی از بند ذهنیت اش را به تصویر کشیده بود.
به گزارش ایرنا پدرام حبیب پیران متولد 1373 در ارومیه بوده و کارشناس الکترونیک است؛ وی عکاس پشت صحنه فیلم های تلویزیونی بوده و پیش از این در سریال های باجناقلار 1 به زبان ترکی و باجناقلار 2 به زبان فارسی به ایفای نقش پرداخته است.
حضور و درخشش فیلم های کوتاه آذربایجان غربی در بیش از 15 جشنواره ملی و بین المللی طی سال جاری، توانمندی های بالای سینماگران این استان را با وجود تنگنای مالی یادآوری می کند و لزوم حمایت از هنرمندان برای بالندگی روزافزون هنر هفتم را در سرزمین اقوام و ادیان به تصویر می کشد.
انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی در شهرستان های ارومیه و مهاباد دارای دفتر است؛ آموزش و تولید فیلم های کوتاه هنرجویی و حرفه ای، عکاسی و نمایش فیلم های تاثیرگذار در طول سال در قالب برنامه 'پاتوق فیلم' یا 'سینمای آینده' از فعالیت های مهم انجمن سینمای جوانان آذربایجان غربی است.
یکی از مهم ترین کارکردهای فیلم کوتاه بیان مهم ترین آسیب های اجتماعی در کوتاه ترین زمان ممکن است.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.