به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مجید محبعلی روز یکشنبه در مراسم 'قرائت پیام مهر ' که به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه منطقه امیرآباد بوکان برگزار شد، افزود: قشر جوان جامعه به خصوص دانش آموزان و دانشجویان از جمله لایه های آسیب پذیر جامعه به شمار می روند که در این زمینه پلیس آنها را همواره مورد حمایت جدی قرار می دهد.
وی ادامه داد: همچنان که در گذشته دانش آموزان در طول هشت سال دفاع مقدس از انقلاب و ارزش های آن پاسداری کردند و در این راه خون خود را نیز هدیه دادند امروز نیز باید در عرصه جنگ نرم علاوه بر خنثی کردن توطئه دشمنان از خون شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز حراست و پاسداری کنند.
سرهنگ محبعلی افزود: فضای مجازی امروز مورد نیاز همه اقشار است ولی باید از این ابزار به درستی استفاده شود تا مردم بخصوص جوانان دچار آسیب جدی نشوند.
وی از نیروی انتظامی به عنوان دژ مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر مجرمان و قانون شکنان یاد کرد و گفت: مردم باید ماموران جان برکف این نیرو را در انجام وظایفشان یاری رسانند.
مدیر آموزش وپرورش بوکان نیز در این مراسم با بیان اینکه حقوق شهروندی یکی از موضوعاتی است که نیروی انتظامی همواره به دنبال آن است، گفت: نیروی انتظامی مدافع واقعی حقوق شهروندی در جامعه به شمار می رود.
سلیمان مام عزیزی افزود: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت ها و جانفشانی های نیروهای مسلح و در راس آنها نیروهای جان برکف انتظامی است که شبانه روز در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی علاوه بر تامین امنیت داخلی، تامین امنیت در مرزهای کشور را نیز برعهده داشته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده است.
مدیر آموزش و پرورش بوکان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری و آسیب های اجتماعی حامی آموزش و پرورش است، اظهار کرد: پلیس نسبت به کنترل دنیای مجازی که امروز به یک تهدید برای جوانان تبدیل شده است نظارت کافی دارد.
در پایان این مراسم پیام مهر توسط دانش آموز 'غزل نعمت' از دانش اموزان دبیرستان سعادت برای حاضران قرائت شد.
در شهرستان بوکان بیش از 42 هزار دانش اموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.
7510/6185/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.