به گزارش ایرنا، عادل فتاحی روز یکشنبه در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: در تمرکز برای پرداخت حقوق کارگران نباید از پرداخت مطالبات پیمانکاران و رفع نیازها و کارهای روزمره غافل شد.
وی با اشاره به افزایش چند برابری قیمت قیر در ارومیه، اضافه کرد: آسفالت معابر یکی از مطالبه های اصلی مردم است که افزایش چندبرابری قیمت آن، شهرداری ها را با مشکلات مختلفی رو به رو کرده است.
وی ادامه داد: از استانداری و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی درخواست می کنیم تا برای نظارت بر قیمت قیر و اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش قیمت آن وارد عمل شوند.
فتاحی از مکاتبه های شورای اسلامی ارومیه با شرکت های خدمات رسان در بحث زیرسازی خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از دوباره کاری در آسفالت کاری در محل برخی از طرح ها باید حساسیت لازم اتخاذ شود.
وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد بودجه شهرداری ها در طرح های عمرانی هزینه می شود، بیان کرد: اهمیت طرح های عمرانی به اندازه ای است که حتی موفقیت در طرح های فرهنگی و ورزشی نیز در ارتباط مستقیم با فعالیت های عمرانی دارد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه، رفع مشکل طرح های فاخر شهری از جمله تقاطع غیرهمسطح آذربایجان و کمربندی دوم شهر ارومیه را خواستار شد.
وی همچنین با اشاره به آغاز فصل بارش ها در ارومیه، گفت: با نزدیک شدن به فصل بارندگی ها توجه و تمهیدات لازم در جهت لایروبی کانال ها، زیر پلها و تکمیل نواقصات جداول باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد آبگرفتگی در معابر نباشیم.
به گزارش ایرنا، این 33 امین جلسه کمیسیون عمران پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه بود.
3214/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.