به گزارش ایرنا فرمانده سپاه نقده شامگاه دوشنبه در این آیین گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوایل انقلاب به دنبال تفرقه اندازی و ایجاد جنگ اقتصادی در کشور بوده اند و همواره با پاسخ دندان شکن مردم روبرو شده اند.
سرهنگ علی برنا ادامه داد: پافشاری دشمن بر یک برنامه تکراری نشان می دهد که این ملت پیروز شده اند و دشمن به پایان راه رسیده است.
وی ادامه داد: ایثار و از خود گذشتگی جوانان انقلابی پیروی انقلاب اسلامی را رقم زد و امروز نیز باید زمینه رشد و تعالی جوانان در جامعه فراهم شود تا بار دیگر شاهد افتخارآفرینی آنان باشیم.
وی بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا از طریق فضای مجازی پایه های فرهنگ اصیل ایرانی را تحت فشار قرار دهند و جوانان باید در این خصوص هوشیارانه عمل کنند.
فرمانده سپاه نقده ادامه داد: تفرقه اندازی بین مسلمانان مهمترین هدف دیگر ایادی استکبار است و در این خصوص نیز باید با مشت های محکم مردم روبرو شوند.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی 12 هزار شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد حدود 700 شهید مربوط به شهرستان نقده است.
همزمان با هفته دفاع مقدس امسال 150 برنامه مختلف فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و آموزشی در شهرستان نقده برگزار شد؛ امسال سی و هشتمین سالگرد تهاجم نظامی عراق به کشورمان است؛ این تهاجم ناجوانمردانه که موجب بروز جنگ تحمیلی هشت ساله شد، توسط رژیم بعث عراق و با پشتیبانی استکبار جهانی در 31 شهریور سال 1359 صورت گرفت.
9918/3072
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.