به گزارش ایرنا 'حمید بنی تمیم' روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کشتی آذربایجان غربی افزود: این فدراسیون با داشتن تیم های ملی مختلف در رشته های آزاد، فرنگی، پهلوانی، آلیش، سنتی و کشتی کلاسیک در رده های سنی مختلف بیشتر از سایر فدراسیون ها با کمبود منابع مالی مواجه بوده و این امر موجب محدودیت در اعزام های برون مرزی شده است.
وی با اشاره به اینکه مسابقات امیدهای جهان آبان سال جاری به میزبانی کشور رومانی برگزار می شود، بیان کرد: هزینه سفر تیم های ملی به این رویداد مهم جهانی بسیار سنگین است و فدراسیون توانایی تامین آن را با وضعیت موجود ندارد.
وی ادامه داد: تاکنون هفت برنامه اعزام به مسابقات مختلف بین المللی به دلیل کمبود منابع مالی و بروز مشکل در تامین ارز لغو شده است.
نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: رشته کشتی با توجه به گستردگی کاری و حجم بالای اعزام‌ها بیش از هر رشته دیگری به حمایت مسوولان وزارت ورزش و جوانان نیاز دارد.
بنی تمیم افزود: وزرات ورزش و جوانان در تصمیمی جدید اعتبار ویژه ای جهت توزیع در بین هیات های استانی به فدراسیون های مربوطه پرداخت خواهد کرد و این اعتبارات مختص هیات های ورزشی است و نباید در بخش های دیگر فدراسیون ها هزینه شود.
وی اضافه کرد: هیات های ورزشی ارکان اصلی ورزش کشور به شمار می رود و حمایت از آنها در دستور کار فدراسیون کشتی قرار دارد.
وی وضعیت کشتی آذربایجان غربی طی 2 سال اخیر را مطلوب عنوان کرد و گفت: استعدادهای خوبی در این استان وجود دارد که برگزاری طرح استعدادیابی و شناسایی و آموزش اصولی آنان گامی موثر در جهت کسب موفقیت های روزافزون برای کشتی استان است.
به گزارش ایرنا نایب رییس فدراسیون کشتی در روز جاری جهت شرکت در مجمع انتخاباتی هیات آذربایجان غربی به شهر ارومیه سفر کرد؛ در این مجمع 'کیومرث پورایراندوست' با کسب 17 رای به مدت چهار سال هدایت هیات کشتی استان را بر عهده گرفت.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.