به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عسگر فعال آذر روز سه شنبه در همایش روحانیون و نخبگان مهاباد افزود: به گلوله بستن شهروندانی که به خاطر تماشای مراسم رژه فرزندان خود به این محل آمده بودند، ضعف و خواری گروهک های تروریستی وابسته به استکبار جهانی را نشان می دهد.
وی با بیان اینکه اقدامات تروریستی علیه نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب وجود داشت، ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت جانفشانی های فرزندانی خود در تمامی عرصه ها از جمله دفاع مقدس به اقتدار بی نظیر دست یافته که ثمره آن زمین گیر کردن دشمن در خارج از مرزهای این سرزمین است.
وی اضافه کرد: رزمندگان ما در انقلاب اسلامی تنها با انگیزه خدایی و در سایه دین و معنویت توانستند هشت سال دفاع مقدس را ادامه دهند و در نهایت آن را با سربلندی به سرانجام پیروزی برسانند.
امام جمعه موقت مهاباد نیز در این مراسم گفت: اقدامات تروریستی گروهک های منحله دلیل دیگری بر خباثت اهداف غیر انسانی و ضد وطنی فریب خوردگان و دشمنان این سرزمین است.
ماموستا یحیی اسماعیلی با تاکید بر حفظ وحدت در بین مردم بیان کرد: اقتدار و امنیت کشور با اقدامات تروریستی خدشه دار نخواهد شد و اینگونه جنایات خللی در عزم و اراده ملت در پایبندی به به آرمان های بلند انقلاب اسلامی نخواهد داشت.
به گزارش ایرنا، افرادی مسلح که وابسته به گروهک تجزیه طلب «الاحواز» بودند، صبح شنبه /31 شهریور/ در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز، با پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به مردم و جایگاه مسوولان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.
در این عملیات تروریستی 25 تن شهید و60 نفر مجروح شدند و کودکان و غیرنظامیان در میان قربانیان هستند.
9903/3020/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.