به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز یکشنبه در همایش شورای سیاست گذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: به برکت انقلاب اسلامی نام ایران در جهان پرآوازه شده و پیشرفت و اقتدار کنونی ایران اسلامی لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.
وی با بیان اینکه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نماد ظلم ستیزی ملت ایران است ادامه داد: پاسداشت باشکوه ایام پیروزی انقلاب اسلامی وظیفه شرعی و ملی است.
وی بیان کرد: ایام پیروزی انقلاب اسلامی جزو ایام الله بزرگی است که مسیر انقلاب را به درستی برای ما روشن می کند و باید شکرگذار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز در ایین همایش گفت: امداد های الهی و دست خداوند متعال مهمترین پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای براندازی سلطنت 2500 ساله ظالمان بود.
آیت الله سید علی اکبر قریشی افزود: این انقلاب و مردم در طول تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی دچار امتحان های الهی زیادی شده اند و همیشه با اتحاد و اقتدار از این امتحان ها بیرون آمده اند.
وی ادامه داد: در حال حاضر باید نسل های جوان را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کنیم تا نسل جدید بداند برای حفظ این نظام خون جوانان زیادی ریخته شده تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه ای همگانی است و باید از سخنان تفرقه انگیز بپرهیزیم تا جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی با شکوه تر از هر سال برگزار شود.
علی مصطفوی ادامه داد: دشمنان هر لحضه در حال رصد ما هستند تا از کوچکترین فرصت برای تفرقه اندازی استفاده کنند و مسوولان باید از ایجاد هرگونه بهانه برای دشمنان نظام پرهیز کنند.
به گزارش ایرنا جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران و نمایندگان دستگاه های عضو جلسه در روز جاری برگزار شد.
انقلاب اسلامی ایران امسال وارد چهلمین سال پیروزی خود می شود و با توجه به توطئه های دشمنان و هراس آنان از گسترش انقلاب شکوهمند ایران، برگزاری پرشور این سالگرد از رسالت های خطیر مسوولان و تمامی آحاد مردم است.
9918/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.