سرهنگ پاسدار مقصود داوری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها با شعار 'ما توانستیم' با حضور پرشور نیروهای مسلح، مردم شهید پرور، خانواده معظم شهدا، یادگاران دوران دفاع مقدس برگزار می شود.
وی اضافه کرد: صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با امام جمعه پلدشت، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برپایی یادواره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از جمله این برنامه ها به شمار می رود.
وی بیان کرد: برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی بین نیروهای مسلح، ویژه برنامه هفته دفاع مقدس و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت ادامه داد: دفاع مقدس، زمینه ساز عزت، اقتدار و افتخار ملت ایران است و برنامه های ویژه این هفته نیز در راستای تبیین جایگاه این دوران در کشور و همچنین آشنا کردن جوانان با دلاورمردهای رزمندگان اسلام تدارک دیده شده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان پلدشت از جمله شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است.
هفته دفاع مقدس از روز گذشته آغاز شده و تا جمعه ادامه دارد.
امسال سی و هشتمین سالگرد آغاز دفاع مقدس ملت ایران در برابر تجاوز رژیم بعث عراق به کشورمان است.
صدام حسین در 31 شهریورماه سال 1359 جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آغاز کرد که حدود هشت سال به طول انجامید و نتیجه آن نیز با دلاوری مردم ایران و نیروهای مسلح و رهبری امام راحل، پیروزی ملت ایران بود.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.