به گزارش ایرنا، غلامرضا سلیمانی روز شنبه در جلسه راه اندازی سامانه پنجره واحد با حضور مسوولان و مدیران استانی و منطقه آزاد ماکو بیان کرد: هدف از راه اندازی این پنجره بهبود روند جذب و هدایت صحیح سرمایه گذاران در مسیر اهداف و چشم اندازهای پیش روی این سازمان است.
وی افزود: در پنجره واحد سرمایه گذاری پیگیری درخواست ها توسط متقاضی به صورت الکترونیکی امکان پذیر است و سازمان سرمایه گذاری نیز از وضعیت درخواست ها و استعلام های مربوطه، اطلاع خواهد داشت.
وی ادامه داد: همچنین در این سامانه گردش استعلام های همه دستگاه های مرتبط با فرآیند صدور مجوز سرمایه گذاری به صورت الکترونیکی امکان پذیر می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: موضوع طراحی سیستم و تهیه نرم افزار مربوطه در حال حاضر در دست اقدام است و گام مهم بعدی سازمان در مکانیزه کردن تمام فرآیندها و رویه های خدمات سرمایه گذاری است.
به گزارش ایرنا، منطقه آزاد ماکو به لحاظ محدوده جغرافیایی شامل شهرستان های ماکو، شوط، پلدشت و شهر مرزی بازرگان بوده و در منتهی الیه شمال غرب کشور واقع شده است.
مساحت این منطقه حدود پنج هزار کیلومترمربع و جمعیت آن بر اساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395، حدود 200 هزار نفر است.
منطقه آزاد ماکو به عنوان بزرگترین منطقه آزاد کشور دارای 140 کیلومتر مرز مشترک با کشور جمهوری آذربایجان و 130 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکیه است.
7132/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.