فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از برگزاری رزمایش محمد رسول الله 2 با حضور 6 گردان بیت المقدس از بسیجیان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار کریم علی نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله( 2) در ارومیه گفت: این رزمایش با حضور 6 گردان بیت المقدس روزهای 22 و 23 شهریور در ارومیه با شعار " وحدت، ایستادگی و پیشرفت"برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برپایی رزمایش در محرم یادآور عملیاتهای پیروزمندانه رزمندگان دوران دفاع مقدس است اظهار کرد: این رزمایش برای اعلام آمادگی و اقتدار نیروهای بسیج در برابر تهدیدات سخت و نرم دشمنان اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، با بیان اینکه تجمع اولیه  این رزمایش  از  خیابان امام ۲  ارومیه آغاز می شود گفت: پس از برگزاری مرحله اولیه یا همان تجمع بسیجیان، مرحله اصلی رزمایش در پادگان های حیدرلو، المهدی(عج) و مالک اشتر اجرا می شود که شامل کلاس های آموزشی، میدان تیر و نیز پیاده روی شبانه خواهد بود.

سرهنگ علی نژاد از حضور گروههای جهادی در مناطق محروم ارومیه از فردا یکشنبه 18 شهریور خبرداد و گفت: این 4 گروه جهادی در روستای بادکی، سالن ورزشی شهدای دارلک پارک صفا در خیابان شهید حسین زاده ارومیه و مسجد روستای جارچیلو بمنظور اجرای طرحهای محرومیت زدایی حضور می یابند.

وی با اشاره به تلاشهای دشمنان در طول 40 سال انقلاب برای ضربه زدن به انقلاب و نظام تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام هر زمان از توطئه علیه کشور کوتاهی نکردند اما با تلاشهای شبانه روزی نیروهای نظامی و آگاهی ملت غیور ایران تاکنون با وجود تلاشهاو توطئه های فراوان در عرصه های مختلف مایوس شدند و به فضل الهی همچنان ناامید خواهند ماند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.