امام جمعه شاهین دژ گفت: عمل نکردن به دستورات رهبری ریشه  اصلی مشکلات اقتصادی کشور است.

حجت الاسلام فصیح نیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: عمل نکردن به منویات و دستورات مقام معظم رهبری و حمایت نکردن مردم از تولید ملی و کالای ایرانی ریشه اصلی مشکلات اقتصادی کنونی کشور است.

حجت الاسلام فصیح نیا با تاکید بر اینکه تنها 20 درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم های  ظالمانه آمریکا است تصریح کرد: عدم توجه به توسعه اقتصادی ، عدم اتکا به جوانان در رشد اقتصادی ،عدم حمایت مردم و دولت از تولید ملی و نبود برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و احتکار گران از عوامل دیگر بروز مشکلات اقتصادی است.

امام جمعه شاهین دژ در خصوص اقدامات انجام شده توسط مسئولان در حل مشکلات اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: چنانچه دولت برخورد جدی و نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد شاهد افزایش ساعتی قیمت کالاها نخواهیم بود.

 وی با اشاره به برگزاری جلسات رسیدگی به تخلفات مفسدین اقتصادی توسط قوه قضائیه  اظهار کرد: قوه قضائیه باید  به صورت بی طرف برخورد قاطع با این افراد داشته باشد تا درس عبرتی برای سایرین شود.

حجت الاسلام فصیح نیا با تاکید بر اینکه مذاکره و سازش با آمریکا بی نتیجه و به ضرر کشور است افزود: آمریکا در طول تاریخ و برجام ثابت کرده که قابل اطمینان نیست و نمی شود به او اعتماد کرد دولت و ملت ایران باید با وحدت و همدلی و حمایت از اقتصاد و تولید ملی مشکلات اقتصادی فعلی کشور را پشت سر بگذارد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.