محمد نجف زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این رقابت‌ها، بانوان ورزشکار در سه رده سنی جوانان، امید و بزرگسالان به مدت 2 روز به مصاف هم می روند.
وی بیان کرد: تیم ها چهارشنبه هفته جاری /14 شهریور/ وارد ارومیه می شوند و بر اساس برنامه زمان بندی شده مسابقات گروه راست دست و چپ دست به ترتیب روزهای پنجشنبه و جمعه /15 و 16 شهریور/ برگزار می شود.
وی اضافه کرد: ورزشکاران رده سنی جوانان و امید در اوزان 50، 60، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم و بزرگسالان در هشت وزن 50، 55، 60، 65، 70، 75، 80 و به اضافه 80 کیلوگرم به رقابت با حریفان خود می پردازند.
وی ادامه داد: پیش از قرار بود این رقابت ها به میزبانی استان کرمان برگزار شود، که به دلیل انصراف آنها، مسوولان هیات آذربایجان غربی آمادگی خود را جهت میزبانی مسابقات اعلام کردند.
به گزارش ایرنا فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی رشته مچ‌اندازی را به‌ عنوان یکی از رشته‌های زیرمجموعه خود اداره می‌کند که در ادامه با انتصاب نایب‌ رییس بانوان تصمیم بر این شد تا در بخش مچ‌ اندازی بانوان نیز فعالیت شود.
در این راستا برگزاری مسابقات قهرمانی مچ اندازی بانوان و انتخاب نفرات برتر جهت دعوت به اردوهای تیم ملی نقش موثری برای حضور بانوان ایرانی در میادین مختلف بین المللی باشیم.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.