هاشم رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار در مراسم جشنواره ورزش های رزمی که روز جمعه گذشته در پارک ملت شهرستان خوی در حال برگزاری بود، حین انجام حرکت رزمی از ناحیه سر به زمین برخورده کرده و دچار ضربه مغزی شده است.
وی بیان کرد: این ورزشکار 16 ساله بلافاصله به بیمارستان منتقل و تحت مراقبت های ویژه پزشکی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: در این جشنواره ورزشکارانی از رشته های ووشو، تکواندو و کونگ فو حضور داشتند و اقدام به حرکات نمایشی و رزمی کردند.
وی ادامه داد: ورزشکار آسیب دیده هم اکنون در حالت کما به سر می برد و روز گذشته دچار ایست قلبی نیز شده بود که با تلاش پزشکان و کادر پرستاری بیمارستان دوباره احیا شد.
مسوول کمیته روابط عمومی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان غربی گفت: تلاش برای بیرون آوردن این کونگ فو کار نوجوان از حالت کما توسط پزشکان همچنان ادامه دارد و از مردم می خواهیم برای بهبود حال عمومی وی دعا کنند.
وی گفت: محمد ایلاتی یک روز قبل از مصدومیت در مسابقات قهرمانی آذربایجان غربی مدال طلای وزن منفی 48 کیلوگرم را کسب کرده بود و چندین دوره مقام قهرمانی ایران و استان را در کارنامه ورزشی خود دارد.
به گزارش ایرنا این دومین ورزشکاری است که در شهرستان خوی دچار سانحه ورزشی شده است.
حسین اسماعیلی، ژیمناستیک کار اهل خوی در آذربایجان غربی است که هفت سال پیش در تمرین های ورزشی دچار قطع نخاع شده و امروز بر روی تخت بیماری بی حرکت مانده است.
اسماعیلی در تمرین های ژیمناستیک و هنگامی که می خواست حرکت ' دو وارو' را انجام دهد، بر اثر قفل شدن بدن و برخورد با زمین از ناحیه مهره های پنج و 6 گردن آسیب دید و مصدومیت 80 درصدی از ناحیه نخاع پیدا کرد.
این جوان ورزشکار سالهاست که روی تخت بیمارستان و منزل مانده و چشم انتظار حمایت مادی و معنوی مسئولان است.
7156/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.