کارگردان این نمایشنامه خوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشنامه خوانی تا 13 شهریورماه جاری از ساعت 19 و با هنرمندی فروغ کنعانی، رضا فلاحتی و محمد وطنخواه به روی صحنه می رود.
وی اضافه کرد: هلن خدابنده لو، مهدیه ظفرمند، فرهاد اسدپور، مهدی امیر ارسلانی، عطا رستم زاد، سپهر جباری، ترکان ملکوتی و مهدی شهبازپور در این اثر ایفای نقش می کنند.
وی با اشاره به اینکه داستان در محله ای رخ می دهد که یک خانم به نام «افرا» به عنوان شخصیت اصلی داستان در آن زندگی می کند، بیان کرد: اتهام هایی به ناحق به این شخصیت وارد می شود و ساکنان محله خواسته یا ناخواسته به اتهام های وی دامن می زنند.
به گزارش ایرنا «برخوانی» واژه ابتکاری بهرام بیضایی، نمایشنامه نویس موفق کشور بوده که توسط وی بجای کلمه «نقالی» به واژگان تخصصی هنر تئاتر وارد شده است.
'تماشاخانه چیچست ارومیه' نخستین سالن تئاتر خصوصی در زمینه هنرهای نمایشی در آذربایجان غربی است؛ این مجموعه هنری در زمینی به مساحت 500 مترمربع و زیربنای 600 مترمربع دارای سالن های بلک باکس حدود 50 و 100 نفری بوده و مجهز به امکانات نور و صدای مطلوب برای اجرای آثار نمایشی است.
این نمایشنامه خوانی در تماشاخانه چیچست ارومیه به نشانی ارومیه، خیابان برق، بین چهارراه آپادانا و چهارراه عماریاسر و کوی 16 اجرا می شود.
7129/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.