نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی گفت: عدالت خواهی وظیفه اصلی مسئولین و مدیران حکومت اسلامی است.
به گزارش ایسنامنطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سیدمهدی قریشی در مراسم بزرگداشت شهدای هشتم شهریور و شهدای دولت که در مسجدامیرالمومنین ارتش در ارومیه برگزارشد افزود: اصل عدالت و عدالت خواهی وظیفه اصلی حاکم و مدیران حکومت اسلامی است زیرا که حکومت بدون عدالت ماندگاری ندارد.
حجت الاسلام قریشی بااشاره به اینکه امیرالمومنین نماد عدالت بود تصریح کرد: مدیران و مسئولین دولت باید رفتار و حکومترانی خود را با رفتار امیرالمومنین مطابقت دهند.
امام جمعه ارومیه باتاکید بر اینکه احساس مسئولیت کردن و مسئول بودن در برابر مردم دیگر وظیفه حاکم ومدیر اسلامی است خاطرنشان کرد: حاکم ومدیر اسلامی باید با ترس پاسخگویی به خدا و مطابق معیارهای دینی حکومت کند چرا که حکومت با غرور وتکبر و غیر دینی پایداری نخواهد داشت.
وی ادامه داد: حاکم اسلامی باید ساده زیست بوده و ساده زیستی را تبلیغ کنند و با اخلاق مداری و برخورداری از سیره امام علی (ع) افراد زیر دست لایق وسالم را انتخاب کند.
حجت الاسلام قریشی به اهمیت واقعه غدیر خم اشاره کرد و افزود: واقعه غدیر به اندازه ای مهم است که خداوند آیه نازل کرده و کفار را از گمراهی در دین ناامید کرده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهارکرد: پایه غدیرخم ولایت امیرالمومنین ادامه راه نبوت و به اکمل و اتمام رساندن دین است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.