فاتیح آک بایراک /Fatih Akbayrak/ روز چهارشنبه در بازدید خود از بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه افزود: این بیمارستان به گونه ای طراحی شده که امکانات آن جوابگوی نیازهای درمانی مردم سه کشور ایران، عراق و ترکیه است.
وی اضافه کرد: پروژه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه یکی از بهترین پروژه های بیمارستانی است که مشاهده کرده ام و باید قدردان زحمات مسوولان ایران و آذربایجان غربی بود.
رییس دانشکده پزشکی دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه بیان کرد: در این پروژه بیمارستانی از آخرین امکانات موجود در حوزه بهداشت و درمان استفاده شده و تجهیزات آن در حد بیمارستان های معتبر کشورهای دنیاست.
آک بایراک ادامه داد: با تعاملی که با استاندار آذربایجان غربی صورت گرفته به زودی شاهد تبادل استاد و دانشجو بین 2 استان خواهیم بود.
رییس دانشکده پزشکی دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه و هیات همراه از پروژه های کلینیک و دی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی تدبیر، آزمایشگاه رفرانس و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه بازدید کردند.
به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی از نظر تخت های بیمارستانی با حدود 1.2 تخت برای هر هزار نفر در رده های آخر کشوری قرار دارد ولی با اتمام طرح هایی که اغلب در دولت تدبیر و امید آغاز شده، این رقم به 1.7 تخت برای هر هزار نفر می رسد و رتبه استان را به رتبه یک رقمی ارتقا می دهد.
8137/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.